Hujšanje brez štetja kalorij in stradanja

Ok. Seveda je izguba telesne teže odvisna od razmerja med vnosom in porabo kalorij. Shujšaš, če zaužiješ manj kalorij, kot jih tvoje telo čez dan porabi. Vendar kljub temu trdim, da se hujšanje ne rabi vrteti okrog številk. Spreminjanje navad, ki smo si jih nabirali celo življenje, je že samo po sebi dovolj zahtevna naloga. Ni si je treba dodatno zakomplicirati z računanjem in tehtanjem živil. Preveri, kaj ti bo zagotovilo uspešno hujšanje brez štetja kalorij in obenem brez stradanja.

Hujšanje brez štetja kalorij in brez lakote je preprosto, če v svojo prehrano vključiš prava živila.

Najlažje bo, če pogledava na primeru…

Hujšanje brez štetja kalorij in stradanja

Zajtrk – katerega bi izbrala?

Primer(java):

  • 3 rezine polnozrnatega toasta, bogato obloženega z avokadom (1/2), paradižnikom (5-6 češnjevih ali 1 srednje velik) in česnom (1 strok)
  • in … en sam navadni (nepolnjeni) francoski rogljiček

Oba obroka dosežeta slabih 500 kalorij. Za trenutek popolnoma odmislimo kvaliteto sestavin obeh jedi in njihov vpliv na zdravje našega telesa. Pomisli: katera od jedi te bo bolj nasitila in za dalj časa?

Verjetno si že sama ugotovila, kam pes taco moli 🙂

To je le en izmed mnogih primerov, ki nazorno pokaže, kako je bolj kot štetje kalorij pomembno to, KAKŠNO hrano izbiraš. Se pravi KATERA živila vključuješ v svoj prehranski režim.

Če boš v vsakodnevno prehrano vključila živila, ki te nasitijo in so obenem kalorično manj gosta, boš avtomatično pojedla manj … vse ostale spremembe se bodo zgodile same od sebe.

Poglejva ponovno naš primer:

Z rogljičkom v telo vneseš veliko transmaščob in enostavnih ogljikovih hidratov ter malo ali nič tega, kar tvoje telo rabi. Toast z avokadom pa tvoje telo preskrbi s telesu koristnimi nenasičenimi maščobami, vlakninami, esencialnimi hranilnimi snovmi in drugimi zdravju koristnimi snovmi.

Po rogljičku boš čez pol ure spet lačna. In na že obstoječe prazne kalorije naložila nove, verjetno spet prazne kalorije (nihanje inzulina naredi svoje in te “prepriča” v nove slabe prehranske izbire). Že po dveh kosih avokadovega toasta pa boš najbrž že čisto dovolj sita, s tremi pa že skoraj preveč. O hrani do kosila ne boš več razmišljala 🙂

Recept za hujšanje brez štetja kalorij

Recept za hujšanje brez kalorij je enak receptu za zdravo in uravnoteženo prehrano – izbiramo pretežno nepredelana živila, kuhamo iz osnovnih sestavin, v hrano vključimo sadje in veliko zelenjave, zmanjšamo na minimum vnaprej pripravljeno hrano, namesto prečiščenih uporabljamo več polnovrednih žitaric in izdelkov …

  • Izbiramo več živil, ki vsebujejo veliko vode, vlaknin, nenasičenih maščob in pustih beljakovin. Taka hrana nasiti hitreje in za dalj časa, obenem telesu zagotavlja vse tisto, kar potrebuje, da dela kot namazan stroj.
  • Zmanjšamo na minimum predelana živila z veliko vsebnostjo sladkorjev in nezdravih maščob. Taka hrana poleg že omenjenih vsebuje še druge (umetne) sestavine, zaradi katerih smo hitro lačni in si je želimo vedno več. Tak primer so recimo umetna sladila, ki jih vsebujejo mnogi dietni sokovi in živila. Ti izzovejo odpornost na inzulin in leptin – kar pa ne upočasnjuje apetita, temveč ga povečuje.

To preprosto načelo je temelj, na katerem sem posebej za potrebe žensk sestavila ZIF jedilnik, s katerim bo zdrava prehrana postala zadovoljstvo.

No… vsak začetek je “težak”, ampak če ostaneš disciplinirana, bo zelo zelo kmalu tisto, kar ti zdaj predstavlja napor, postalo užitek in zadovoljstvo. Garantiram.

PS: Da program dodatno obogatim, sem mu brezplačno dodala 7 dnevni program razstrupljanja ter kar 2 treninga, začetni in nadaljevalni. Tako boš imela vsa potrebna orodja za uspešen prehod na zdrav življenjski stil.

Hitro boš opazila, da imaš več energije, da ni več lakote in da so se razpoloženjska nihanja zmanjšala… kot tudi številka obsega pasu in bokov 😉

Naroči svoj Jedilnik za ženske tukaj >>

Objemček do naslednjič, Tanja

This image has an empty alt attribute; its file name is naslovnica-e1512895334622.jpg

Tanja Baća, svetovalka za prehrano in učiteljica joge