Online vadba – prednosti in pasti

Vadba prek spleta je vsekakor velika prednost v časih, ko delo, družina in druge obveznosti od nas zahtevajo večji del budnega dela dneva. V tednih, ki so pred nami, pa je online vadba postala pravzaprav edina možnost za vse tiste, ki nimajo dovolj znanja, idej ali motivacije za samostojno vadbo.

Ne glede na razlog in zvrst ima vadba prek spleta v varnem objemu svojega doma mnogo prednosti. Trening lahko opraviš ob uri, ki ti najbolj ustreza, ni ti treba izgubljati časa in se odpeljati v telovadnico in, če si bolj sramežljive sorte, se med vadbo doma ne obremenjuješ s tem, da pred drugimi v skupini izpadeš nerodna ali v slabi formi (saj se ti ne bi bilo treba, a vem da si včasih ne moreš pomagati…).

zdrava in fot z online jogo - online vadba

Kljub številnim prednostim tovrsten način vadbe ni pisan na kožo vsakomur. Potrebna sta organizacija in disciplina.

 

Organizacija in disciplina

Kadar obiskuješ vadbe v živo, le-te potekajo po določenem urniku. Veš, da se ga moraš držati, sicer ne boš mogla opraviti treninga. Online vadba pa ti nudi udobje, da trening opraviš kadarkoli si zaželiš. V primeru programa Zdrava in fit z online jogo je dostop do jogijskih praks tvoj za vedno. Oziroma, dokler še obstaja Facebook 🙂

A to, da nisi vezana na urnik, ni nujno dobro.

Oziroma … to je lahko super, saj tvoja zmožnost vadbe ni pogojena z ostalimi obveznostmi. A obenem je zelo slabo, saj je to ali boš opravila trening ali ne, odvisno izključno od tvoje discipline.

 

Disciplino krepiš iz dveh vidikov: prvi je praktični in drugi čustveni

Iz praktičnega vidika krepimo disciplino tako, da si nastavimo opomnik in se ga držimo. V dobi pametnih telefonov in google koledarjev je to resnično preprosto. Pomaga tudi, če si daš joga podlogo in oblačila na vidno mesto in da si izbreš čas v dnevu, ko si prepričana, da boš lahko vadila v miru.

Iz čustvenega vidika pomaga krepiti disciplino (ki ni nič drugega kot dolgoročna motivacija, ki naposled preide v navado!), če dobro razčleniš vse razloge, ZAKAJ si sploh želiš vaditi. Kako bo tvoje življenje drugačno? Kaj ti bo lažje? Kako se boš počutila v primerjavi s tem, kako se počutiš sedaj? Bodi čim bolj konkretna.

Npr.: zvečer bom premogla dovolj energije in volje, da se poigram z otrokom. Ne bom se več skrivala za širokimi majicami in nosila dolge hlače v tropski vročini. Ne bom več imela bolečin v vratu in križu.

 

Online vadba: zdrava in fit z jogo

V nobenem primeru ti ne svetujem joge, ne v živo in ne preko spleta, če si “sezonska športnica”. To pomeni, da običajno vadiš od marca do junija ter od septembra do novembra, tvoj edini cilj pa je, da boš lepa v kopalkah ali na novoletni zabavi 🙂

To ni cilj joge. Je “le” krasen stranski učinek redne vadbe: zdravo, harmonično in lepo oblikovano telo ter nova lepota tvojega celotnega bitja, ki žari od znotraj nazven.

Je pa res moj stil nekoliko bolj živahen, kot je to običajno za jogo. Jaz ji pravim kar “divja joga”. In vsekakor so tudi na telesu rezultati vidni precej hitro 🙂

Vabim te, da se mi pridružiš. V zaprti skupini te čaka že cela paleta zelo raznolikih treningov. Preberi več o programu >>

Ampak prosim, tretiraj vadbo na daljavo na enak način, kot bi bila vadba v živo.

Zastavi si urnik vadb, nastavi si opomnike in drži se plana. Ne glede na to, ali boš vadila vsak dan, ali enkrat tedensko.

Seveda je bolje, če vadiš večkrat, vendar je dolgoročno še bolj pomembno ustvarjanje discipline redne vadbe.

 

Tanja Baća, učiteljica joge in svetovalka za zdravo prehrano

Poveži se z mano: