Lepota in nega

Nasveti za mlajši videz (in počutje)

Vsem nam je zagotovo skupno to, da stremimo k temu, da bi čim dlje ohranili mlajši videz in vitalnost, ki je značilna v “mladih letih”. Želimo si ohraniti svojo mladost in zdravje – v resnici pa je oboje tesno povezano. Vse te značilnosti, ki opredeljujejo “mladost”, kot so vitalnost, živahnost in volja do življenja, so nam na voljo v vseh življenjskih obdobjih – le poskrbeti moramo za svoje telesno in čustveno zdravje. Raziskave potrjujejo: mlajši videz in počutje lahko dosežemo z uvedbo bolj zdravih življenjskih navad v svoj vsakdan.

Star si toliko, kot se počutiš

Sliši se kot obrabljena fraza, pa vendar povsem drži. Naša telesna pojavnost ni edino, kar drugi zaznavajo. Vsak med nami nenehno oddaja energijo, ki jo na nezavednem nivoju ljudje zaznamo drug pri drugemu. Poleg tega raziskave kažejo, – ker naše počutje vpliva na naše vedenje in dejanja – da skladno s svojim počutjem izbiramo tudi aktivnosti, ki podpirajo ta občutek.

Če se počutimo mladi, imamo bolj zdrave navade“, pravi Dr. Ronald D. Siegel, docent psihologije na Harvardu.

Kako do mlajšega počutja?

  • Počni več stvari, v katerih uživaš. Poveži se s svojim notranjim otrokom – kaj si takrat rada počela? Zavrti si svojo najljubšo glasbo, zapleši, pojdi ven na sprehod, obišči prijateljico, več se smej.
  • Beri in glej pozitivne vsebine, namesto negativnih (kot so na primer poročila, nasilni filmi, osmrtnice …). Takšna vsebina v nas zbuja občutke kot so jeza, strah in žalost. S tem se v telesu aktivira aktivira simpatični živčni sistem in sprostijo se stresni hormoni. Kadar se stresni hormoni prepogosto izločajo, lahko pripomorejo k razvoju marsikatere psihosomatske bolezni, povezane s stresom; kot so kardiovaskularne bolezni, kožne bolezni, izgorelost, duševne bolezni, itd. Naj poudarim: naša čustva usmerjajo naša dejanja! Zato moramo biti zelo izbirčni glede tega, s čim hranimo svoj um.
  • Izvajaj prakso hvaležnosti. Študije kažejo, da hvaležnost poveča naše možnosti, da vztrajamo pri redni vadbi in bolje skrbimo zase za kar 33%.

Kot vidimo, na koncu je vedno najpomembnejše to, da lepo skrbimo zase … da redno uživamo zadosti sadja in zelenjave ter druge polnovredne hrane, da redno vadimo, poskrbimo za kvalitetni spanec, da znamo sproščati telo in um po celodnevnih napetostih v službi ipd.

Za trajne pozitivne spremembe moramo zavestno ustvariti načrt in se ga držati.

Če si tudi ti želiš doseči mlajši videz in počutje, vsekakor preveri kaj ti nudim v paketku z E-knjigo Pomlajena. Raziskave potrjujejo, da je dejansko možno “zavrteti čas nazaj” in pomladiti svoj organizem – od znotraj navzven. In v tej knjižici so zbrana najpomembnejša navodila kako to dosežeš. Obstaja jih seveda še več, vendar sem zate izbrala ciljne aktivnosti, ker vem da ti primanjkuje časa, s katerimi boš v najkrajšem času dosegla najboljši možni efekt. Preveri paketek Pomlajena z e-knjigo, planerjem in video vsebinami tukaj.

joga vadbe in prehrana 2_2

Hvaležna bom za delitev prispevka. Namaste, Tanja

Tanja Baća, tvoja trenerka za zdravo, aktivno in radostno življenje, ustvarjalka vsebin portala Zdrava in fit

Poveži se z mano:

Instagram

Facebook

0