Hujšanje Vadbe Zdrava in fit

Zlata pravila za vadbo poleti

Poletje, sonce in lahkotnost dopustov in šolskih počitnic nas vabi, da več časa preživljamo zunaj in običajno smo med poletjem tudi bolj aktivni. Več se sprehajamo, vozimo s kolesom in hodimo na hribe. Mnogi pa tudi med poletjem ostajamo aktivni s svojimi vadbenimi programi, bodisi doma ali v vadbenem studiu. Vsem pa zagotovo priporočam, da upoštevate naslednja zlata pravila za vadbo poleti, da bo miganje karseda prijetno in varno. Poglejmo si jih.

zlata pravila za vadbo poleti

Pravilo številka 1: izogibamo se aktivnosti v najbolj vročih urah dneva

Idealen čas za aktivnosti je zjutraj in zgodaj dopoldne ter v večernih urah, ko so temperature vsaj za odtenek nižje. Poleg tega se izogibamo se aktivnosti neposredno na soncu med 10. in 16. uro. Če pa že, naj bodo te aktivnosti v vodi ali pa v ohlajenih prostorih.

Pravilo številka 2: zmanjšamo intenzivnost

Še posebej v najhujši vročini in v dnevih, ko je vlažnost visoka, se izogibamo intenzivnim aktivnostim, kot so daljše kolesarske ture ali pa visoko intenzivne vadbe. Takrat se raje razmigamo z lahkotnejšimi aktivnostmi kot je na primer daljši sprehod, manj intenzivni trening ali joga. Če rada vadiš doma in na dopustu, preveri Zdrava in Fit online >>

Pravilo številka 3: zadostna hidracija

Ko so temperature in vlažnost visoke, naš organizem izgublja več vode, ki jo je seveda nujno potrebno nadomestiti. Pijemo veliko čiste vode, nekaj tekočin pa nadomestimo z uživanjem več sadja in zelenjave.

Pravilo številka 4: nosi svetla in lahka oblačila

Temna oblačila absorbirajo vročino in dajejo občutek, da so temperature višje, kot so v resnici. Podobno je z oblačili iz težjih materialov, ki zadržujejo temperature. Oblačila naj bodo lahka, svetla in dovolj ohlapna, da koža lažje “diha”.

Pravilo številka 5: če se pojavi vrtoglavica ali slabost, takoj nehaj

Nekateri ljudje posebej slabo prenašajo vročino in imajo v vročih in vlažnih dnevih pogosto resnejše težave. Če spadaš med njih, res pridno upoštevaj zlata pravila za vadbo poleti, če se pa kljub temu pri aktivnosti pojavi vrtoglavica ali slabost, takoj nehamo z aktivnostjo in če je potrebno pokličemo pomoč.

Izkoristi poletno motivacijo in migaj z nami med poletjem >>

Hvaležna bom za delitev prispevka. Namaste, Tanja

Tanja Baća, tvoja trenerka za zdravo, aktivno in radostno življenje, ustvarjalka vsebin portala Zdrava in fit

Poveži se z mano:

Instagram

Facebook

0