Akcija!

Tabata vadba za oblikovanje telesa od doma

25,00 20,00

  • trajanje programa za oblikovanje telesa: 8-12 tednov
  • treningi ostanejo tvoji, tako lahko formo vzdržuješ
  • 20 treningov, vsak je dolg 20 minut (plus bonbončki)
  • težavnost se postopoma stopnjuje, skupaj s tvojo kondicijo 🙂
  • fokus: lepo oblikovane noge, dvignjena zadnjica in raven trebuh
  • prejmeš tudi jedilnik in planer treningov za še boljše rezultate 🙂

“Toooop 💪💪 ponosna nase da oddelam treninge 💪💪 meni so tvoje vadbe res ful vsec, hvala 🙏❤️” – Tina

Kategorija:

Opis

Tabata vadba za oblikovanje telesa je program, s katerim lažje dosežemo čvrstost mišic, boljšo kondicijo in “napademo” šibke točke večine žensk – trebuh, zadnjico in boke. Vadba je primerna za vsakogar in ti zagotavlja izboljšano kondicijo, veliko pokurjenih maščob in bolj čvrsto postavo. Sama si kreiraš program po svoji meri, zato je vadba primerna tako za začetnike v vadbah kot za bolj napredne.

 

Sestavljena je tako, da si svoj trening prilagodiš svoji začetni telesni pripravljenosti in seveda ciljem. Osnovni sklop vaj je razdeljen v 4 težavnostne stopnje, v vsaki je 5 treningov, dolgih 20 minut. Če si začetnica, lahko začneš z 1 treningom na dan (z vmesnimi dnevi počitka), če si že aktivna lahko narediš 2 treninga na dan (z vmesnimi dnevi počitka).

 

Kaj pomeni tabata vadba za oblikovanje telesa?

Vsako vajo večkrat zaporedoma ponovimo, s kratkimi vmesnimi pavzami, da z vajo spravimo mišično skupino do maksimuma. Po podobnem principu se dela pri vadbi z utežmi, ki kar se oblikovanja telesa daje daleč najboljše rezultate.

 

“Ni lepšega začetka dneva💕 Tanja, hvala🙏 za take super vadbe! Počutje je odlično!” – Urša

 

Kako poteka vadba?

Za začetnih 8-12 tednov programa imaš na voljo 20 treningov, vsak je dolg 20 minut. Prvih 5 vadb delaš prvih 14-21 dni, drugih 5 vadb naslednjih 14-21 dni, in tako naprej. Težavnost se postopoma stopnjuje, skupaj s tvojo kondicijo 🙂

 

Treninge med seboj rotiraš, torej prvi dan narediš prvega, naslednjič drugega, nato tretjega… in ko opraviš petega se ponovno vrneš k prvemu, dokler ne zaključiš 2-3 tedenskega cikla.

 

Torej sama si določiš, kako pogosto vadiš, svetujem ti 4 do 5 treningov na teden, poleg tega pa še hojo, kolesarjenje ali seveda jogo. Lahko pa delaš tudi po dva treninga skupaj.

 

Kako si boš sestavila program, je čisto odvisno od tvoje začetne točke, pa tudi od časa, ki ga imaš na razpolago. Ravno slednje je danes za ženske največji izziv. Upam, da ti bo pri tem pomagal koledarček treningov, ki te prav tako čaka v skupini.

 

Pri programu za oblikovanje postave seveda ne gre brez dobre prehranske podpore, zato sem v ta namen pripravila poseben jedilnik, s pomočjo katerega bodo rezultati še bolj vidni.

 

Za maksimalne rezulate oblikovanja telesa

Na vadbo si vabljena ne glede na svojo trenutno telesno pripravljenost. Če je tvoja pot do zdravega in aktivnega življenjskega stila pri začetku, potem si vzemi čas in delaj vsako serijo do 3 tedne. Če pa si pripravljena za višjo prestavo, lahko opraviš tudi dva treninga na dan.

 

Napotki za vadbo za neaktivne in za tiste, ki že vadite:

  • Če si že dalj časa neaktivna, naredi vsak dan eno vadbo v programu. Prvo serijo treningov krožno ponavljaj vsaj 3 tedne. V enem tednu so dovolj trije dnevi počitka.  Torej vadiš 4 dni v tednu, počivaš 3 dni v tednu. Nato pa greš na drugo serijo in jo prav tako izvajaš 3 tedne. Daj si čas. Naš cilj je, da vzljubiš vadbo in ostaneš aktivna 🙂
  • Če si že telesno aktivna, potem ti za boljše rezultate svetujem, da 4x tedensko opraviš 2x zaporedoma (v istem dnevu) isti trening ali 2 zaporedna treninga (npr. trening 5 in 6). Torej intenzivno vadiš 4 dneve v tednu, 3 dni pa naj se telo spočije in mišice regenerirajo.

 

Splošni napotki za boljše rezultate

  • Način, kako izvedeš vajo, prav tako vpliva na intenzivnost vadbe, če delaš na pol, bodo tudi rezultati polovični 🙂
  • Za dobre rezultate brez prehrane ne bo šlo. Mišice bodo sicer bolj čvrste, a šele s prehrano bo telo dobilo novo, bolj skladno obliko. Zato sem pripravila tudi uravnotežen jedilnik, s katerim boš izboljšala zdravje organizma in oblikovala fit telo.
  • Poskrbi za počitek in regeneracijo. Ta del je enako pomemben kot dober trening.

 

Treningi in jedilnik te čakajo v zaprti skupini, dostop prejmeš prek povezave  na svoj e-naslov (pazi pri vpisu e-naslova!).

 

Preveri še: Online joga in vadbe za oblikovanje telesa