Fit Ženska 2

Categories: Joga in vadbe online
Wishlist Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

About Course

Vadbeni program Fit Ženska 2:

  • nadgradnja programa FIT ŽENSKA 1 po težavnosti (daljši aktivni čas, skrajšan počitek, nekatere vaje prilagojene navzgor)
  • vseh 12 treningov ima polno verzijo (ogrevanje, kardio, trening, raztezanje; cca 40 minut) in skrajšano verzijo, za takrat ko res nimaš časa za polni trening (cca 25 minut)
  • vadiš 2 ali 3 treningi tedensko, sama izbereš glede na svoje potrebe in zmožnosti
  • BONUS: subliminalna praksa Yoga nidre (ki pospešuje spremembe uma na nezavedni ravni in nam s potencirano močjo pomaga utrjevati želene vedenjske vzorce) za ohranjanje motivacije in discipline

 

Obvestilo: krajši treningi in treningi od 10-12 bodo naloženi v prihodnjih dneh. In ne pozabite na prakso Joga Nidre, v veliko pomoč vam bo, če imate težave s samodisciplino in motivacijo. Gre za posebno prakso, ki sem jo pripravila po klasičnem programu Joga Nidre, ki ga za preobrazbo mentala in za doseganje hitrejše osebne in duhovne rasti uporabljajo jogijski mojstri.

Show More

Course Content

URNIK

  • Urnik

Teden 1

Teden 2

Teden 3

Teden 4

Yoga Nidra

20 minutni treningi

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet
0