Course Content
Tedenski planerji
Tukaj najdeš tedenske planerje za vadbo in jogo, ki ti bodo v pomoč pri organizaciji aktivnosti. Planerji so pripravljeni za različne stopnje in vsebujejo seznam tedenskih aktivnosti, ti pa jih potem razporediš po dnevih tako kot ti ustreza.
0/3
Uvod v jogo
Sklop posnetkov in pisnih navodil te vodi skozi prve korake v jogi. Tudi izkušenim priporočam ogled za obnovo osnov, na katere radi pozabljamo, ko potujemo na višje stopničke. V sklopu Uvod v jogo najdeš posnetek z navodili in opozorili ter joga prakse, kjer začneš svojo potovanje z jogo.
0/3
Joga za izkušene (stopnja 1 – 2)
V tem sklopu najdeš prakse z nekaj manj navodili. Prakse predvidevajo, da dobro poznaš osnove, torej da se sama pravilno postaviš v položaj. Še vedno te vodim skozi prakso na razmeroma osnovni ravni, vendar je manj opozoril glede nastavitev, tako je praksa bolj fluidna in ti da možnost, da se potopiš vase.
0/8
Osebni razvoj
Tukaj najdeš različne in raznolike vsebine s področja osebnega razvoja, vključno z različnimi praksami in nasveti za pozitivno mišljenje, izboljšanje samopodobe, motivacijo.
0/3
Treningi Fit Ženska 1
Treningi v sklopu Fit ženska so nižje do srednje intenzivnosti, dolgi približno 40 minut, skupaj jih je 12. Brez uporabe pripomočkov, vaje z lastno težo. Razdeljeni so na treninge za zgornji del telesa, za spodnji del telesa in full body.
0/12
Treningi Fit Ženska 2
Treningi v tem sklopu so nadgradnja treningov Fit Ženska 1. Zmanjšan je čas počitka, podaljšan aktivni čas in nekatere vaje so prilagojene navzgor. V programu Fit ženska imajo/bodo imeli vsi treningi krajšo in daljšo različico. V krajši različici bo manjše število vaj, vsaka se izvede v 4 serijah, enako kot pri polnih različicah - tako je trening bolj učinkovit.
0/12
Zdrava in Fit online
About Lesson

Draga moja, 

hvala, ker si tukaj z mano. Vesela sem, da si naredila ta korak in se mi pridružila v programu Joga, vadbe in rituali za ženske, ki sem ga ustvarila v želji, da bi sodobni ženski dala čim več orodij, da bi karseda najbolje poskrbela zase. 

Če si tukaj, pomeni da te je nekaj do tega pripravilo – to je bilo delo tvojega notranjega motivatorja. Ta je super za to, da nas prijazno brcne v tazadnjo – žal pa zelo hitro popusti …

Kmalu ga preglasi tisti del uma, ki stremi po poznanem. Zato se vedno znova vračamo k starim navadam – čeprav nam je jasno, da nam ne prinesejo nič dobrega.

Draga moja, ne računati preveč na motivacijo, ki te je pripravila do tega, da se pridružiš programu … Čez par dni bo le-ta popustila pod pritiski notranjega glasu, ko se pojavi prva, še tako majhna skušnjava: ali mi je tega sploh treba, pa zakaj to sploh počnem … 

Vabim te k ogledu naslednjega posnetka, ki ti bo razkril, kako boš dosegla dolgoročno spremembo in od tega programa odnesla res “polno vrečo” koristi.

 

Exercise Files
No Attachment Found
No Attachment Found
Join the conversation
0% Complete
0