Course Content
Tedenski planerji
Tukaj najdeš tedenske planerje za vadbo in jogo, ki ti bodo v pomoč pri organizaciji aktivnosti. Planerji so pripravljeni za različne stopnje in vsebujejo seznam tedenskih aktivnosti, ti pa jih potem razporediš po dnevih tako kot ti ustreza.
0/3
Uvod v jogo
Sklop posnetkov in pisnih navodil te vodi skozi prve korake v jogi. Tudi izkušenim priporočam ogled za obnovo osnov, na katere radi pozabljamo, ko potujemo na višje stopničke. V sklopu Uvod v jogo najdeš posnetek z navodili in opozorili ter joga prakse, kjer začneš svojo potovanje z jogo.
0/3
Osebni razvoj
Tukaj najdeš različne in raznolike vsebine s področja osebnega razvoja, vključno z različnimi praksami in nasveti za pozitivno mišljenje, izboljšanje samopodobe, motivacijo.
0/3
Treningi Fit Ženska 1
Treningi v sklopu Fit ženska so nižje do srednje intenzivnosti, dolgi približno 40 minut, skupaj jih je 12. Brez uporabe pripomočkov, vaje z lastno težo. Razdeljeni so na treninge za zgornji del telesa, za spodnji del telesa in full body.
0/12
Treningi Fit Ženska 2
Treningi v tem sklopu so nadgradnja treningov Fit Ženska 1. Zmanjšan je čas počitka, podaljšan aktivni čas in nekatere vaje so prilagojene navzgor. V programu Fit ženska imajo/bodo imeli vsi treningi krajšo in daljšo različico. V krajši različici bo manjše število vaj, vsaka se izvede v 4 serijah, enako kot pri polnih različicah - tako je trening bolj učinkovit.
0/12
Lepota in nega
V tem sklopu najdeš vsebine, vezane na nego in lepoto.
0/2
Zdrava in Fit online
About Lesson

Motivacija je kratkotrajna reč in zelo koristna, da nam da tisto brco v tazadnjo in spravi v akcijo. Ampak ima žal to slabost, da zelo hitro popusti. Zato, če želiš trajne spremembe, ciljaj na ustvarjanje nove “normalnosti”. 

Poglej si posnetek.

Join the conversation
0% Complete
0