Joga na domu | Zasebna vadba joge

Umirjen duh, osredotočen um in energično telo… vse to in še mnogo več se zgodi z redno prakso joge.

 

Zakaj izbrati program Joga na domu:

  • za več telesnega in duševnega zdravja skozi čudovito prakso joge
  • individualno pripravljen program za dnevno prakso v varnem zavetju svojega doma
  • dva 90-minutna osebna srečanja z natančnimi navodili za varno in pravilno izvedbo vaj
  • enkratno (mesečno) ali daljše sodelovanje s postopno nadgradnjo programa
  • knjižica z vsemi vajami po ustreznem zaporedju in podrobnim opisom za pravilno poravnavo
  • NADALJEVALNI PROGRAM: eno do dva 60-minutna srečanja na mesec; cena 45€/uro

Možnost vadbe v paru: s partnerjem, prijateljico…

110,00

Kategorija:

Opis

Zasebni program Joga na domu je namenjen tebi, če si želiš doseči več telesnega in duševnega zdravja skozi čudovito prakso joge. Umirjen duh, osredotočen um in energično telo… vse to in še mnogo več se zgodi z redno prakso joge. Zasebna vadba joge zajema vašim željam in potrebam prilagojeno sekvenco asan (=jogijskih položajev). Naučimo se tudi dihalnih tehnik in meditacije, ki so del Hatha joge. Joga na domu omogoča spoznavanje različnih plasti jogijske prakse, ki vodijo v bolj srečno in bolj izpolnjeno življenje, v varnem zavetju svojega doma.

 

Jogijska praksa uči veščin, ki zajemajo vsa življenjska področja. Skozi samodisciplino in samonadzor vodi v boljše samozavedanje, osredotočenost in višje ravni zavedanja.

 

Pogosto vprašanje: Ali lahko z jogo shujšam?

 

Na kratki rok: NE!

 

Zagotovo joga ne spada med aktivnosti, ki ti bodo pomagale pokuriti goro kalorij. Bo pa pomagala odpraviti vzrok morebitne prekomerne teže – pomanjkanje samodiscipline, samonadzora in čustvene tegobe. Joga ni “quick fix” in ni šprint. Koristi joge se vidijo in občutijo z redno vadbo.

 

Na dolgi rok: DA!

 

Z jogo krepimo samozavedanje, vključno o tem, kako ravnamo s svojim telesom. Raziskava iz leta 2017 povezuje zavedno vedenje (čuječnost, mindfulness) z izboljšanjem navad, z zmanjšanjem kompulzivnega hranjenja ter s povečanjem telesne aktivnosti.

 

In z redno prakso se tudi tvoje telo preobrazi. Postane bolj gibko, vzdržljivo in vitalno, mišice pa “dolge” in lepo oblikovane.

 

 

Kako poteka program?

 

Pred pripravo programa izpolniš vprašalnik, ki je osnova za pripravo temeljnega individualnega programa. Ta se iz meseca v mesec nadgrajuje z naprednimi različicami obstoječih položajev in z novimi položaji.

 

Prvi mesečni sklop zajema dva 90-minutna osebna srečanja na tvojem domu, kjer se naučimo pravilne in varne izvedbe zaporedja asan za domačo prakso joge. Za lažje sledenje programu med samostojno vadbo prejmeš knjižico z vsemi vajami po ustreznem zaporedju in podrobnim opisom za pravilno poravnavo.

 

Začetni program dnevne vadbe traja 30-60 minut, po želji stranke. Trajanje dnevne prakse ni prvotnega pomena, najbolj je pomembna doslednost. Zato si za vadbo pripravimo tedenski urnik, zaradi lažjega ohranjanja discipline. Ljudje smo pač taki, da lažje naredimo stvari, ki si jih zapišemo 🙂

 

Komu je namenjena joga na domu?

  • Program je primeren zate, če si želiš spoznati jogijsko prakso, nisi pa ljubiteljica skupinskih ur in raje vadiš v varnem zavetju svojega doma.
  • Če vsak dan navigiraš med mnogimi obveznostmi in ne najdeš skupinske vadbe, ki bi ti časovno ustrezala.
  • Če si v prihodnje želiš obiskovati skupinske ure joge, vendar bi si želiš pred tem pridobiti temeljno znanje za pravilno in varno izvedbo vaj.
  • Če se srečuješ s težavami, ki zahtevajo posebno obravnavo (visok krvni pritisk, diastaza rektusov, pretekle poškodbe…).

 

Skozi program te vodim Tanja Baća, certificirana učiteljica Hatha joge.

 

 

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Samo prijavljeni uporabniki, ki so kupili ta izdelek, lahko napišejo mnenje.