Joga na domu | Zasebna vadba joge

Umirjen duh, osredotočen um in energično telo… vse to in še mnogo več se zgodi z redno prakso joge.

 

Zakaj izbrati program Joga na domu:

  • cena vključuje dva 90-minutna osebna srečanja, kjer se naučimo položajev v programu
  • individualno pripravljen program za dnevno prakso v varnem zavetju svojega doma
  • knjižica z vsemi vajami po ustreznem zaporedju in podrobnim opisom za pravilno poravnavo
  • Možnost vadbe v paru ali v manjših skupinah (do 4 osebe)
  • NADALJEVALNI PROGRAM: eno do dve 60-minutni srečanji na mesec; cena 45€/uro

110,00

Kategorija:

Opis

Zasebni program Joga na domu je namenjen tebi, če si želiš doseči več telesnega in duševnega zdravja skozi čudovito prakso joge. Umirjen duh, osredotočen um in energično telo… vse to in še mnogo več se zgodi z redno prakso joge. Zasebna vadba joge zajema vašim željam in potrebam prilagojeno sekvenco asan (=jogijskih položajev). Naučimo se tudi dihalnih tehnik in meditacije, ki so del Hatha joge. Joga na domu omogoča spoznavanje različnih plasti jogijske prakse, ki vodijo v bolj srečno in bolj izpolnjeno življenje, v varnem zavetju svojega doma.

 

Jogijska praksa uči veščin, ki zajemajo vsa življenjska področja. Skozi samodisciplino in samonadzor vodi v boljše samozavedanje, osredotočenost in višje ravni zavedanja.

 

Pogosto vprašanje: Ali lahko z jogo shujšam?

 

Na kratki rok: NE!

 

Zagotovo joga ne spada med aktivnosti, ki ti bodo pomagale pokuriti goro kalorij. Bo pa pomagala odpraviti vzrok morebitne prekomerne teže – pomanjkanje samodiscipline, samonadzora in čustvene tegobe. Joga ni “quick fix” in ni šprint. Koristi joge se vidijo in občutijo z redno vadbo.

 

Na dolgi rok: DA!

 

Z jogo krepimo samozavedanje, vključno o tem, kako ravnamo s svojim telesom. Raziskava iz leta 2017 povezuje zavedno vedenje (čuječnost, mindfulness) z izboljšanjem navad, z zmanjšanjem kompulzivnega hranjenja ter s povečanjem telesne aktivnosti.

 

In z redno prakso se tudi tvoje telo preobrazi. Postane bolj gibko, vzdržljivo in vitalno, mišice pa “dolge” in lepo oblikovane.

 

 

Kako poteka program?

 

Pred pripravo programa izpolniš vprašalnik, ki je osnova za pripravo temeljnega individualnega programa. Ta se iz meseca v mesec nadgrajuje z naprednimi različicami obstoječih položajev in z novimi položaji.

 

Prvi mesečni sklop zajema dva 90-minutna osebna srečanja na tvojem domu, kjer se naučimo pravilne in varne izvedbe zaporedja asan za domačo prakso joge. Za lažje sledenje programu med samostojno vadbo prejmeš knjižico z vsemi vajami po ustreznem zaporedju in podrobnim opisom za pravilno poravnavo.

 

Začetni program dnevne vadbe traja 30-60 minut, po želji stranke. Trajanje dnevne prakse ni prvotnega pomena, najbolj je pomembna doslednost. Zato si za vadbo pripravimo tedenski urnik, zaradi lažjega ohranjanja discipline. Ljudje smo pač taki, da lažje naredimo stvari, ki si jih zapišemo 🙂

 

Komu je namenjena joga na domu?

  • Program je primeren zate, če si želiš spoznati jogijsko prakso, nisi pa ljubiteljica skupinskih ur in raje vadiš v varnem zavetju svojega doma.
  • Če vsak dan navigiraš med mnogimi obveznostmi in ne najdeš skupinske vadbe, ki bi ti časovno ustrezala.
  • Če si v prihodnje želiš obiskovati skupinske ure joge, vendar bi si želiš pred tem pridobiti temeljno znanje za pravilno in varno izvedbo vaj.
  • Če se srečuješ s težavami, ki zahtevajo posebno obravnavo (visok krvni pritisk, diastaza rektusov, pretekle poškodbe…).

 

Skozi program te vodim Tanja Baća, certificirana učiteljica Hatha joge.

 

 

 

 

 

 


Kaj pravijo moje varovanke

 

Dobro počutje ob koncu vsake ure joge je neizogibno – Alenka

Tečaj sem začela obiskovati kot začetnica. Pozitivne učinke joge občuti tako moje telo kot duša. Na jogi resnično spoznaš sebe – svoje telo in svoje misli. Tanja je na tej poti samospoznavanja odlična učiteljica. Njena joga je nekaj posebnega, zato bi jo še posebej pohvalila, predvsem njeno usposobljenost voditeljice, ki zna razložiti vsako vajo do potankosti. Dobro počutje ob koncu vsake ure joge je neizogibno, zato z veseljem odidem na naslednjo, ker vem, da nam bo Tanja zopet pripravila vznemirljivo in sproščujočo vadbo. Všeč mi je tudi uvodna kratka razlaga vaj, na kakšen način koristijo našemu telesu. Tanja je vedno pozorna, da vaje pravilno izvajamo in nas opominja, naj poslušamo svoje telo, saj joga služi nam, ne mi jogi. To kar me še posebej razveseljuje je, da sem pričela vaje prakticirati tudi doma. Vedno bolj se občudujem, kaj vse zmorem in kako preprosto je lahko vse skupaj.

 

Človeka prav pobožaš s prijetnim vodenjem – Melita

Na tvojih urah joge je zelo prijetna energija, ki jo oddajaš. Človeka prav pobožaš s prijetnim vodenjem in še posebej všeč mi je, ker naslednji dan po vadbi nimam muskelfibra. Tudi vizualno si pravi vzor vsem, ki nam je kaj do svojega telesa. Vadbo joge s tabo priporočam vsem, ki želijo izboljšati svoje psihično in fizično zdravje. 🙂

 

Veselim se vsakega torka zvečer – Dunja

Na vaših uricah joge mi je odlično, sedaj sem prišla prvič v stik z jogo in ste odlična učiteljica ki ima prijateljski odnos in z veliko motivacije nam natančno pokaže vsak korak. Veselim se vsakega torka zvečer. Zelo fajn mi je da tudi pošiljate maile z različnimi predlogami za lepše in zdravo življenje. Hvala Vam!