Osebna in duhovna rast Zdrava in fit

Izognite se tem napakam in dosežite svoje cilje

Vsakdo se je že znašel v začetnem zanosu, ko se odločimo narediti pozitivno spremembo v življenju: začeti s telovadbo, spremeniti hobi v posel, spremeniti prehrano … Na začetku je motivacija na višku, kar nam daje energijo in moč volje, da naredimo prve korake. Se prijavimo na vadbo, na izobraževanje, napolnimo hladilnik z zdravimi živili. Na mentalni ravni začnemo prekinjati stare programe in ustvarjati nove. Zdi se, kot da lahko premikamo gore … vendar ta začetni zagon običajno ne traja dolgo. Po nekaj tednih motivacija upade – telovadimo vse manj, učimo se vse manj in počasi se vrnemo na staro prehrano. S tem pa na mentalni ravni potrjujemo stare programe (npr.: da nikoli ničesar ne pripeljemo do konca, da nam enostavno ni usojeno biti uspešni, v formi, zdravi ipd …) in tako vsakič postane težje. Kako ven iz začaranega kroga?

Ne moremo ponavljati vedno istih napak in pričakovati drugačen rezultat. Izognite se temu in z gotovostjo dosežite svoje cilje.

Pripravite načrt, ki ga lahko dejansko izvedete, premikajte se korak za korakom, ne pa poskušajte premikati celotnih gora naenkrat. Počasi, a vztrajno boste dosegli velik napredek in uspešno posodobili svoje vzorce v skladu z želenimi cilji. Ne delajte naslednjih napak.

Izognite se tem napakam in dosežite svoje cilje

1. Neizvedljivi načrti

Zaradi začetnega zanosa preceniš svoje zmožnosti in si postaviš neuresničljive korake do cilja. Ko se odločiš za spremembo, je tvoja motivacija na višku, kar ti daje moč in voljo. Vendar bo motivacija kmalu upadla. Zgodi se življenje in ker ne zmoreš držati zastavljenega tempa, se ustaviš. Postavi si realen načrt, ki ga lahko dolgoročno vzdržuješ.

2. Zanašanje na voljo

Upoštevali smo prvi korak in si zastavili ustrezen načrt. Kljub temu bodo prišli dnevi, ko ne bomo imeli kaj dosti volje opraviti naloge v načrtu. Zgodi se življenje, pa slab dan, pa utrujenost … in ne moremo se vedno zanašati na voljo. Vendar moramo premagati to nelagodje in narediti, kar je potrebno, čeprav se nam ne ljubi. To je najmočnejši ukrep proti starim programom.

3. Izogibanje delom načrta

Pomembno je najti vadbo, ki nam bo všeč, zdravo različico prehrane, ki pa bo potešila tudi naše čutne potrebe, ter posel, ki je v skladu z našimi naravnimi danostmi. Vendar je neizbežno, da se bomo na naši poti osebne transformacije, pa ni pomembno na katerem področju, srečali z nalogami, ki nam ne bodo najbolj pri srcu. A tudi to nelagodje je treba premagati, da bomo dosegli svoje cilje in premagali stare programe.

4. Življenje se vrti okrog ciljev

Pogosta napaka, ko si zadamo nove cilje je ta, da cilje postavimo v središče svojega življenja. To pomeni, da moramo prilagoditi vse ostale aktivnosti novim ciljem, kar seveda predstavlja ogromen stres, zaradi česar bomo kaj kmalu odnehali. Ne delajmo te napake. Nove cilje, nove naloge integrirajmo v svoje življenje tako, da se nam ostale obveznosti ne podirajo. Tako si ustvarimo nov trajnostni načrt, ki ga lahko dolgoročno vzdržujemo.

Posodobite stare programe in dosežite svoje cilje

Življenje ljudje doživljamo in ustvarjamo skladno s programi, ki so nam dani karmično, preko vzgoje in nato še širšega okolja. Zato se vrtimo v začaranih krogih, kjer vedno ponavljamo iste napake, dokler se zavestno ne ustavimo in začnemo delati stvari drugače.

Če si želite izvedeti več o tem, vabljeni v e-tečaj V visoki vibraciji, ki bo spremenil vaš pogled nase in na svet ter vam dal orodja za zavestno spremembo.

joga vadbe in prehrana 2_2

Hvaležna bom za delitev prispevka. Namaste, Tanja

Tanja Baća, tvoja trenerka za zdravo, aktivno in radostno življenje, ustvarjalka vsebin portala Zdrava in fit

Poveži se z mano: Instagram & Facebook & YouTube

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

0
    0
    Vaša košarica
    Your cart is emptyReturn to Shop